Онлайн платформалар-ДО кезінде үштілділікті енгізу бойынша көмекшілер.
Қайырлы кеш, құрметті әріптестер! Мен сізді семинарға шақырғаныма қуаныштымын және жұмыс күнінің соңында шаршағаныма қарамастан, Сіздің назарыңызды сұраймын.
Бүгінгі таңда мәселе қашықтықтан оқыту үшін қолданылатын ыңғайлы және тиімді платформалардың алуан түрін таңдауда тұр.
Жалпыға бірдей танылған мемлекеттік платформалар Кунделик және Онлайн Мектеп болып табылады, олардың мүмкіндіктері оқушылар мен мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін дамыту үшін артып келеді. Енді біз бейнеконференцияны жоспарлауға, Д. З. қойындыларына формативті бағалауы бар файл қосуға және қалған оқушылар көре алмайтын оқушыдан жеке жұмыс алуға мүмкіндігіміз бар. Сондай-ақ, бейнені сілтеме арқылы қарау мүмкіндігі пайда болды. Бірақ оқушылардың сабақтағы жұмысын қашықтан форматта әртараптандыру үшін тек осы платформалармен шектелу жеткіліксіз.
Пән бойынша білім мен дағдыларды бекіту кезеңінде мен Kahoot платформасын тиімді қолданамын. Бұл платформа зейінді шоғырландыруға және білімді практикада қолдану қабілетін ғана емес, сонымен қатар тез әрекет ету, уақытты сақтау қабілетін тексеруге мүмкіндік береді.
(жұмысты көрсету)
Қызықты платформа Оlinetestpad, онда материал қосып, тақырып бойынша білімді тексеру және бекіту үшін тесттер құра отырып, асинхронды сабақ құру мүмкіндігі бар. Сондай-ақ, бұл платформа кроссвордпен шығармашылық тапсырмалар жасауға мүмкіндік береді . (онлайн режимінде платформада жұмыс көрсету).
Пән бойынша онкүндік аясында платформада квест-ойын өткізілді Learnis.ru, бұл ойынның дәстүрлі емес түрінде сіздің біліміңізді тексеруге мүмкіндік береді. ("шағын әлемге саяхат" Квест ойыны " бейнеролигін көрсету.
Jamboard аспаптық платформасын - топта жұмыс істеуге, мәтінді оқуға, диаграммамен танысуға, материалды өңдеуге, кластерлер, схемалар және басқа да жұмыс түрлерін жасауға мүмкіндік беретін интерактивті тақтаны қолдану үлкен мүмкіндіктер береді. Джем тақтасын пайдалану балалар әртүрлі кіру нүктелерінде болғанда және бір уақытта стикер қою немесе түсініктеме жазу арқылы өз жұмысын немесе білім деңгейін бағалай алатын кезде сабақта синхронды түрде рефлексия жасауға бірегей мүмкіндік береді.