"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы  бойынша білім бөлімі Ақкөл қаласының Кеңес Одағының Батыры Петр Михайлович Исаков атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
КГУ «Общеобразовательная школа №1 имени Исакова Петра Михайловича, Героя Советского Союза города Акколь отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области»

Мақалалар және БАҚ

СоцСети

      

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қашықтықтан оқыту технологиялары

Қашықтықтан оқыту нысандары
 Қашықтан оқыту бағдарламасы студенттерге білім беру ақпаратын жеткізудің көптеген әдістеріне ие болуы керек. ДБ аудио / видео конференциялармен, Интернет чаттарымен, электронды пошталармен, телефондар / факс және басқалармен қаруланған.
Сөйлесу сабағы - синхронды түрде өткізілетін оқу іс-әрекеті, яғни барлық қатысушылар чатқа, оқытушылар мен студенттерге бір уақытта қол жеткізе алады.
Веб-сабақ - Интернет, сабақтар, зертханалық жұмыстар, семинарлар, конференциялар, іскери ойындар, шеберханалар және Интернеттің мүмкіндіктерін пайдалана отырып қашықтықтан оқытудың басқа түрлері. Студенттер мен оқытушылар арасында синхронды және асинхронды өзара әрекеттесу мүмкін.
Телеконференция - электрондық поштаның ақпараттық бюллетендерін қолдану арқылы өткізіледі. Оқу телекөпірі оқу мақсаттарына жетумен сипатталады.
Телепрессант - қатысу атмосферасын қалыптастыруға негізделген қашықтықтан оқытудың эксперименттік әдістерінің бірі. Яғни, сыныптан тыс студенттердің сынып ішінде жеке қатысу сезімі болады.
Сонымен қатар, бағдарламалар бір реттік / синхронды болуы мүмкін - студенттер мен олардың оқытушыларының бірлескен, бір уақыттағы байланысы нақты уақытта өзара әрекеттесу үшін қажет болғанда (мысалы, семинардағы, конференциядағы және т.б. зерттеу). Мұндай жағдайларда бейнеконференция және интерактивті теледидар әдістерін қолданыңыз.
Сондай-ақ, бағдарламалар «бір уақытта емес», яғни асинхронды болуы мүмкін - бұл жағдайда студент оқу бағдарламасының материалымен жұмыс жасау үшін өзіне ыңғайлы уақыт таба алады. Бұл тәсіл неғұрлым икемді және өзара әрекеттесу Интернет-ресурстарды қолдану арқылы және материалдарды оқытушыға электронды пошта арқылы жіберуге мүмкіндік береді.
Қашықтықтан оқытудың жағымды да, жағымсыз да жақтары бар.
Қашықтықтан оқытудың артықшылықтары:
• қол жетімділік, ұтқырлық
• Сіз кез-келген жерде және кез-келген уақытта, кез-келген қол жетімді құралдарды (гаджеттерді) пайдалана отырып оқи аласыз.
• Оқу шығындарының қысқаруы. Студент ақпараттық тасымалдаушының шығындарын өз мойнына алады, бірақ әдістемелік әдебиетке емес. Оқу орнына бару үшін материалдық шығындар жоқ.
• жаттығудың икемділігі. Студент материалдарды оқудың ұзақтығы мен кезектілігін өзі таңдайды, бүкіл оқу процесін оның мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сай бейімдейді.
Электронды оқыту сонымен бірге оқу материалдарын уақытылы және жедел жаңартуға мүмкіндік береді.
• білімді бағалау критерийлерін анықтай білу. Қашықтан оқыту жағдайында оқушының оқу процесінде алған білімі бағаланатын нақты критерийлер қоюға болады.
• Жаңа ақпараттық технологиялар - оқу процесінде студенттің өздігінен басқаруға мүмкіндік беретін компьютерлік техникаға, компьютерлік желілерге, мультимедиялық жүйелерге негізделген соңғы ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану.
• Мұғалімнің жаңа рөлі - тәрбиеші-кеңесші.
• Оқушының жаңа рөлі - білім беру бағдарламаларын меңгеруге және оқу процесін ұйымдастыруға жауапкершілікті арттыру.

Қашықтықтан оқытудың кемшіліктері:
• Күшті мотивация қажет. Тыңдаушы барлық оқу материалдарын дербес игереді. Бұл үшін күшті ерік, жауапкершілік пен ұстамдылық қажет. Барлық адамдар оқудың қажетті қарқынын сыртынан бақылаусыз ұстай алмайды.
• Электрондық оқыту коммуникативтік дағдыларды дамытуға жарамайды. Электрондық оқыту арқылы студенттердің бір-бірімен және мұғалімдермен жеке байланысы, егер мүлде болмаса. Сондықтан оқытудың бұл формасы қарым-қатынас, сенімділік, командалық жұмыс дағдыларын дамытуға жарамайды.
• практикалық білімнің болмауы. Көптеген практикалық сабақтарға қатысатын пәндерді оқыту қашықтан қиын.
• Пайдаланушыны сәйкестендіру мәселесі. Әзірге студенттің COP немесе SOCH-ті адал және тәуелсіз өткізгенін бақылаудың ең тиімді әдісі - бейнебақылау немесе бетпе-бет тест, бұл әрдайым ыңғайлы емес.
• Компьютерлік сауаттылықтың болмауы. Оқығысы келетіндердің барлығында Интернетке қосылған компьютер және он-лайн режимінде оқуға жеткілікті білім жоқ.
Қашықтықтан оқыту сабақтарының жалпы білім беру процесіне органикалық түрде енуі үшін оларды мектепте карантинде қашықтықтан оқыту ережелерін ескере отырып, ұйымдастыру қажет:
1. Студенттерден техникалық мүмкіндіктер мен қажетті жабдықтар туралы алдын ала ақпарат жинаңыз. Оқыту мен қадағалаудың балама түрлерін қарастырыңыз.
2. Балалар мен ата-аналарға мұғаліммен қарым-қатынас жасау әдістері мен уақыттары, үй тапсырмасын жіберу тәсілдері туралы жадынама жасаңыз.
3. Оқытушылар мен студенттердің жұмыс уақытын жүктің рұқсат етілгендігін ескере отырып ұйымдастырыңыз (ДК-де жұмыс уақытына шектеулер). Интернет-конференциялар, жеке сабақтар, телефон байланысы, үй тапсырмасын жіберумен шектелмеген басқа формалар арасындағы уақытты бөліңіз.
4. Оқушылармен көрнекі қарым-қатынас орнатыңыз

Жаңартылған күні: 12.08.2020 13:21
Құрылған күні: 12.08.2020 13:21

Текст