"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы  бойынша білім бөлімі Ақкөл қаласының Кеңес Одағының Батыры Петр Михайлович Исаков атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
КГУ «Общеобразовательная школа №1 имени Исакова Петра Михайловича, Героя Советского Союза города Акколь отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области»

Мақалалар және БАҚ

СоцСети

      

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Кіші мектеп жасындағы балаларды дамыту үшін АКТ қолдану»

Ақкөл қалалық білім бөлімі, Кеңес Одағының Батыры

Петр Михайлович Исаков атындағы No1 жалпы білім беретін мектеп КММ

«Петр Михайлович Исаков атындағы №1 жалпы білім беретін мектеп» КММ,

Кеңес Одағының Батыры, Ақкөл қаласы, Ақкөл аудандық білім бөлімі, Ақмола облысының білім бөлімі.

 

 

 

 

 

 

 

«Кіші мектеп жасындағы балаларды дамыту үшін АКТ қолдану»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             Варавина Валентина Емельяновна

 

бастауыш сынып мұғалімі

КММ «No1 жалпы білім беретін мектеп им. П. Исаков

 

                                                

 

 

г. Ақкөл Ақкөл ауданы 2022 ж.

Мазмұны

1. Автор туралы мәлімет

2. Тақырып тәжірибесі

3. Сөздік қорды қалыптастыру тәжірибесі

4. Тәжірибенің өзектілігі

5. Эксперименттің теориялық негіздемесі

6. Жетекші педагогикалық идея – тәжірибе

7. Тәжірибе технологиясы

8. Қолданбалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор туралы ақпарат

Варавина Валентина Емельяновна

Жұмыс орны: Кеңес Одағының Батыры, Ақкөл қаласы, «П.М.Исақов атындағы №1 жалпы білім беретін мектеп» КММ, Ақкөл ауданының білім бөлімі, Ақмола облысының білім басқармасы

Педагогикалық өтілі: 31 жыл

Санаты: мұғалім – сарапшы

Оқытатын пәндері: бастауыш мектеп

Мамандығы: бастауыш сынып мұғалімі

Байланыс телефоны: 8-771-299-75-15

Электрондық пошта мекенжайы: varavina.v72@mail.ru

Қысқаша мазмұны: Кіші мектеп жасындағы балаларды дамыту үшін АКТ қолдану

 

 

 

 

 

 

Кіші мектеп жасындағы балаларды дамыту үшін АКТ қолдану

«Адам табиғаты технологиядан басым болуы керек»

Альберт Эйнштейн

 

Тәжірибенің өзектілігі. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 11-бабында «Кәсіби білім берудің қоғамның өзгермелі қажеттіліктеріне жылдам бейімделуіне ықпал ететін оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде кредиттік, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу және тиімді пайдалану» делінген. және еңбек нарығы». Осыған байланысты қазіргі мұғалімнің алдында тұрған міндет білім, білік, дағдыны меңгеру ғана емес, сонымен қатар қабылдау, ойлау, қиял, сезім, ерік т.б. e. жан-жақты, еркін, шығармашылық, тәуелсіз, бәсекеге қабілетті тұлға. Бастауыш сыныпта ақпараттық технологияларды сабақта қолданудың негізгі мақсаты: Қазақстан Республикасында біртұтас білім беру ақпараттық ортасын құру, жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану, Қазақстан Республикасының ақпараттық кеңістігін әлемдік білім беру кеңістігімен байланыстыру.

Қазіргі қоғамда болып жатқан өзгерістер жас ұрпақтың әртүрлі мәдениеттерге төтеп беруі және барған сайын серпінді әрі күрделі білім алуы үшін сыни ойлауды дамытуды қолдайтын оқытуды бейімдеуді талап етеді. Соңғы онжылдықтағы технологиялық эволюция ақпаратты оңай табу және жаңарту мүмкіндігін жеңілдететін коммуникациялық желілерді дамытудың арқасында интерактивтілікті ең инновациялық аспект ететін оқытудың және ақпараттың жаңа білім беру үлгілеріне әкелді.

Академик Александр Петрович Семеновтың айтуынша, «Қазіргі мектептің басты мақсаты – адамдарды ақпараттық әлемде өмір сүруге үйрету». Мұны әрбір ұстаз есте ұстауы керек. Болашақта бастауыш сынып оқушысы сапалы білім алуы керек десек, білім беру үрдісінде заманауи технологиялар мен оқытудың техникалық құралдарын пайдалану қажет екені белгілі. Дегенмен, мектептегі білім сапасы білікті ұстазға байланысты. Бұл тәуелділік бастауыш сынып мұғалімдерінен үлкен жауапкершілікті талап етеді. Бастауыш сынып мұғалімінің міндеті – балаларды оқу мен жазуға үйрету ғана емес, сонымен бірге өзгермелі ақпаратқа толы қазіргі заманда балалардың рухани дамуы мен болашақ оқу іс-әрекетіне жақсы қасиеттерді сіңіру.

АКТ қолдану сабақтары әсіресе бастауыш сыныптарда өзекті. 1-4 сынып оқушыларының көрнекі-бейнелі ойлауы бар, сондықтан олардың білімін мүмкіндігінше жоғары сапалы иллюстрациялық материалды пайдалана отырып, жаңа қабылдау процесіне тек көруді ғана емес, естуді, эмоцияларды да қатыстыра отырып құру өте маңызды. қиял. Мұнда компьютерлік слайдтар мен анимациялардың жарықтығы мен көңіл көтеруі ойнайды.

Бастауыш сыныпта оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру, ең алдымен, оқушылардың танымдық саласын белсендіруге, оқу материалын ойдағыдай меңгеруге, баланың психикалық дамуына ықпал ету керек. Сондықтан АКТ белгілі бір білім беру қызметін атқарып, балаға ақпарат ағынын түсінуге, оны қабылдауға, есте сақтауға көмектесуі керек. Осылайша, жоғарыда аталғандардың барлығы осы тақырыптың өзектілігін анықтайды.

Эксперимент мәселесі жұмыс барысында мектептің бастауыш сыныптарында, ортаңғы буындарда оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілдерін меңгермеген оқушы міндетті түрде үлгермейтіндер санатына өтеді деген қорытындыға келеді. Әрине, бастауыш сыныпта жақсы білім алған оқушы ғана

Жаңартылған күні: 06.02.2023 13:33
Құрылған күні: 06.02.2023 13:33

Текст