2022 жылдың І жартыжылдығы бойынша Мемлекеттік қызметтер есебі.
Петр атындағы № 1 жалпы білім беретін мектеп " КММ
Михайлович Исаков, Ақмола облысы Білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің Ақкөл қаласы Кеңес Одағының Батыры"
Ақмола облысы, Ақкөл ауданы, Ақкөл қаласы, Мир көшесі, 10
1. Жалпы ережелер
2022 жылдың І жартыжылдығында "№1 ЖББМ " КММП. Исакова " қызметі көрсетілді, оның ішінде:
- қағаз түрінде көрсетілген мемлекеттік қызметтер-140 қызмет.
- "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" - 88,
- "Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру"- 3
- "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" - 4;
- "Педагогтердің біліктілік санаттарын беру және растау рәсімдерінен өту үшін құжаттарды қабылдау" - 0;
- "Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау" - 11;
- "Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну" -13;
- "Аз қамтылған отбасы балаларының қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" -25.
№1 жалпы білім беретін мектеп "КММ П. Исакова " Мемлекеттік қызметтің 8 түрін көрсетеді:
1. "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау"
2. "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау"
3. "Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру"
4. "Педагогтердің біліктілік санаттарын беру және растау рәсімдерінен өту үшін құжаттарды қабылдау"
5. "Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау";
6. "Білім алушылардың жекелеген санаттарына және жалпы білім беретін мектеп тәрбиеленушілеріне тегін жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну".
7. "Аз қамтылған отбасы балаларының қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру".
8. "Кепілдендірілген әлеуметтік пакет шеңберінде көрсетілетін көмектің түрлері мен көлемдерін айқындау туралы".
2. Қызмет алушылармен жұмыс:
1) мектепте Мемлекеттік қызмет көрсету көздері мен тәртібі туралы мәліметтер
Қызмет алушылар үшін барлық қажетті ақпарат мектептің ресми сайтында орналастырылған http://sc0001.akkol.aqmoedu.kz " мемлекеттік көрсетілетін қызметтер "бөлімінде (мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттары мен қағидалары орналастырылған) осы ақпаратпен танысуға болады. Мектепте өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы жұмыс істейді, онда кез-келген адам осы немесе басқа қызметке өз бетінше тапсырыс бере алады.
2) мектепте Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашықтығын көрсететін түрлі іс-шаралар жүйелі түрде өткізіледі. 2021 жылы "мемлекеттік қызметтер" тақырыбында дөңгелек үстел отырысы өткізілді. Интернет – ресурстар арқылы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы халықты ақпараттандыру бойынша жұмыс жүйелі түрде жүргізіледі.
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет.
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендету және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында біздің білім беру ұйымымыз бірыңғай ақпараттық жүйеде жұмыс істейді Аkmola.kz. жүйеде 4 автоматтандырылған мемлекеттік қызмет іске асырылуда.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету саласында қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету саласында қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
Білім беру саласында мемлекеттік қызметтерді қажетті компьютерлік техникамен қамтамасыз етілген 5 қызметкер көрсетеді.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.
Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат.
2021 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар түскен жоқ.
Ақпараттық стендтерде мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттері екі тілде орналастырылған, бұл азаматтарға мемлекеттік қызметтермен танысуға мүмкіндік береді.
5. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру.
Қызмет алушылардың қанағаттанушылығын арттыру және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2022 жылға ҚР заңнамасын сақтау мәселесі бойынша бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.