Петр Исаков атындағы №1 мектеп психологінің арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасау жоспары.
Мақсаттары: жалпы білім беру мекемесінде оқитын АББҚ бар баланы психологиялық- педагогикалық қолдаудың мақсаты баланың оңтайлы дамуына, оның қоғамға сәтті енуіне жағдай жасау болып табылады. Оқушыларды психологиялық- педагогикалық сүйемелдеу мыналарды қамтиды: - тұлғаның - танымдық саласын диагностикалау, педагогикалық бақылау;-тұлғаның дамуы, оқытудың табыстылығы үшін қолайлы әлеуметтік - педагогикалық жағдай жасау;-балаға нақты психологиялық-педагогикалық көмек көрсету. Баланы АББҚ -пен психологиялық-педагогикалық қолдауды даму мәселелерін шешуде бала мен ата-аналарға психологиялық-педагогикалық қолдау мен көмек көрсетудің кешенді технологиясы ретінде қарастыруға болады,
Конец формы
Қызметтің негізгі мазмұны. Міндеттері. |
Контингент |
Қызметтің бағыттары |
|
|||
Психодиагностика |
Кеңес және ағарту |
Түзету және дамыту |
Алдын алу |
Мерзімі |
||
АББҚ бар балалрдың тізімін жасау |
оқушылар |
Тест Захарова «Баланың бойындағы үрей деңгейін бағалау» |
Мұғалімдермен кеңес |
|
Ұсыныстар |
Қыркүйек |
АББҚ арнайы білім беру қажеттіліктері бар оқушылар Міндеттері: ерекше балалардың әлеуметтік бейімделуіне жәрдемдесу, оларды психологиялық кедергілерден өтуге жәрдем беру |
оқушылар
|
Бағдарлама «Көмекші» Сұраныс бойынша |
Ұсыныстар |
Жыл бойы |
||
мұғалімдер |
|
«Дағдарыс және оны жеңу жолдары» Сұраныс бойынша |
|
Арнайы білім берілуіне қажеттілігі бар балалар бойынша деректер банкін толықтыру (ЗПР балалары , үйде оқитын мүгедек балалар, оқуға икемі бар мүгедек балалар) ПМПК-мен ынтымақтастық |
Жыл бойы |
|
|
Ата аналар |
Тест Захарова Баланың бойындағы үрей деңгейін бағалау |
«Жанұя және оның ерекше бала тәрбиелеудегі ролі» Сұраныс бойынша |
|
Ұсыныстар |
Жыл бойы |
Үйлеріне бару Акт толтыру |
Комиссия құрамында |
|
|
|
|
Жыл бойы |