Интерактивті оқу материалдары арқылы қашықтықтан оқыту
Оқушыларға оқытуды интерактивті оқу материалдары, құрылымы, нұсқаулық, оқу мазмұны (бейнелер, интерактивті бейнелер, мәтіндер, суреттер), өзіндік тесттер, сілтемелер және т.б. Осындай оқу материалдарының көмегімен студент жаңа тақырыпты өз бетінше меңгереді. Студенттердің сұрақтарына байланысты, олар қиындықтарға тап болған кезде тапсырмаларды орындауды жалғастыра алатындай етіп сөйлесу керек.
Өз жұмысыңызды жоспарлаңыз
Бір апта сияқты уақытты бөліп, тақырып бойынша студенттердің жұмысын жоспарлаңыз. Жұмысты жан-жақты ұйымдастыру үшін, оқушылардың қол жеткізуі керек оқу нәтижелеріне сүйеніңіз.
Өзіңізге үш сұрақ қойыңыз:
1. Мен оқушыларыма не үйреткім келеді (олар қандай оқу нәтижелеріне қол жеткізеді)?
2. Оқушылар мұны қалай үйренеді (оқу нәтижелеріне қалай қол жеткізеді)?
3. Мен бұған қалай қолдау көрсете аламын (оқыту нәтижелеріне қол жеткізуге қалай көмектесе аламын және оларға қол жеткізгенімді қалай білуге болады)?
Жауаптарға сүйене отырып, өзіңіз үшін жұмыс жоспарын жасаңыз: қандай оқу материалдарын жасау керек, балалардың жұмысын қалай бақылау керек, оларды қалай және қашан кері байланыстыру керек.
Сонымен қатар студенттерге арналған жұмыс жоспарын жасауға болады. Оқушыларға күндізгі уақытта да, оқу аптасында да жұмыс уақытын жоспарлауға көмектесетін жоспар қажет. Студенттерге арналған жұмыс жоспарына тапсырма бойынша жұмысты бастауға ұсынылатын күн мен уақыт, тапсырмаларды орындау мерзімдері, оқытушымен кездесудің нақты уақыты, оқу материалдарына сілтемелер (егер сіз бірден бере алсаңыз) немесе жұмыс болатын алаң кіруі мүмкін.
Оқушылармен қалай байланысатындығын анықтаңыз
Оқушылардың оқу материалдарына қол жеткізе алатын кіру нүктесі болуы керек. Егер сіз студенттермен жұмыс жасау кезінде платформаны (блог, веб-сайт, хабарлама жасаушылар, жабық топ және т.б.) қолданған болсаңыз, онда студенттер қашықтықтан оқытуда жұмыс істей алады. Егер мұндай платформа болмаса, онда оқу материалдары электронды журнал арқылы берілуі мүмкін (дегенмен жүктеме көтере алмауы мүмкін, сондықтан байланыстың балама көзін алған дұрыс).
Оқу материалдарын жасай бастаңыз
«Оқулық, 23-25 беттер, оқыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз» электрондық журналындағы әдеттегі формулалар қашықтықтан оқыту кезінде мағынасыз болып қалады, өйткені оларда оқу функциясы жоқ. Тәрбие жұмысын қашықтықтан ұйымдастыру дегеніміз - оқушыға өз білмейтін және істей алмайтын істерін өз бетінше шешуге көмектесу. Бұл үшін студентте біз жұмыс істейтін жас тобына сәйкес келетін оқу материалдары мен тапсырмалар болуы керек.
Оқу материалдарына жұмыс нұсқаулығын қосыңыз (сыныпта түсіндіргендей), тапсырма мен оқу материалдары бойынша жұмыс істеу уақытын, қажетті стратегияларды, ұсыныстар мен кеңестерді қосыңыз.
Сіз басқа біреудің жасаған дайын оқу материалдарын пайдалана аласыз, сіз өзіңізді жасай аласыз.
Төменде оқу материалдарын жасауға көмектесетін сандық қызметтердің тізімі берілген.
Қандай қиындықтарға кезігетіндеріңді қарастыр
Сынақ 1. Сабақта жұмыс істемеген студенттер қашықтықтан жұмыс істемеуі мүмкін. Әр мұғалімге ұсынылатын жалпы ереже жоқ. Әр оқушы үшін жеке шешім қабылдау керек. Біреулер үшін сыныптастарымен бірлескен жұмыс, біреулер үшін әр түрлі материалдарды ұсыну, біреу үшін мұғаліммен жеке кеңес беру т.б. Мен жазалау шараларын қолданудан аулақ болуды ұсынамын. Бұл бізге біреуді жұмысқа алуға уақытша көмектесе алады, бірақ болашақта бұл нашар стратегия. Бұл оқушыдан үйренуге деген ұмтылыс ешқашан пайда болмайды.
2-міндет. Оқу материалын жасауға уақыт қажет. Біз оқу материалын оқушылардың есін немесе шешімін сынау үшін емес, оларды үйрету үшін жасаймыз. Оқушыларға сыныпта жақсы білген нәрселерімізді тарату - бұл бір нәрсе, ал бұл білімді олардың үйде жұмыс істеген кезде пайда болуы басқа.
3-міндет. Оқушылардың сынып үшін жасайтын жұмыстарын қарастырған жөн. Оқушылар гуглмен және сыныптастарымен бірлесіп сөйлесуде. Сондықтан, таңбадағы жұмыс бірінші және екінші факторлардың көмекші болатындай болуы керек. Ол үшін студенттерге берілген тапсырмалардың сапасы туралы ойлану керек.