"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы  бойынша білім бөлімі Ақкөл қаласының Кеңес Одағының Батыры Петр Михайлович Исаков атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
КГУ «Общеобразовательная школа №1 имени Исакова Петра Михайловича, Героя Советского Союза города Акколь отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области»

Мақалалар және БАҚ

СоцСети

      

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"№1 П. Исаков атындағы Ақкөл орта мектебі "ММ» көптілді оқытуға көшу бойынша экспериментті енгізу туралы ақпарат

ыыыыыыыыыыыыыыыы

№1 Ақкөл орта мектебі " ММ П. Исакова" қазіргі уақытта көптілді оқытуға көшу бойынша эксперимент жүзеге асырылуда. 
Бұл эксперименттің мақсаты 8, 9 сыныптарда жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндерді (биология, физика) ағылшын тілінде оқытуды енгізу, қажетті базаны құру болды. 
Биология пәнінің оқытушысы Струминская Елена Владимировна Астана қаласында оқудан өтті және В2 деңгейі сертификаты бар. Физика мұғалімі Менбаева Гульнар Хамитовна Көкшетау қаласында оқып, В2 тілін меңгеру деңгейін растайтын сертификаты бар.   2013-2019 оқу жылында аталған оқытушылар өз пәні бойынша элективті курстар жүргізеді. 
Биологияны ағылшын тілінде оқыту 8-сыныптан басталады, "тіл алды" сынып оқушыларының кестесіне "Biologyin English"элективті курсы енгізіледі. Оқытудың негізгі мақсаты ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын курс бағдарламасында келесі түрде тұжырымдалады: "оқушылардың ағылшын тілін қазіргі әлемдегі өркениеттер мәдени диалогында қарым-қатынас құралы ретінде қолдану қабілеттерін дамыту, оқушыларды көптілді ортада биологияны оқытуға дайындау".
Оқытудың негізгі принциптері:
 жүйелілік (сабақтар оқушылармен аптасына 1 рет өткізіледі);
 көрнекілік (материалды түсіндіру көрнекі құралдарды көрсетумен сүйемелденеді);
 тәрбие үрдісін гуманизациялау (оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын, олардың психологиялық мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып деңгей бойынша сабақтар құру)  
Курс бағдарламасын құрастырған кезде биология (жаратылыстану 5-сыныптарда), география, тарих және т. б. сияқты басқа білім беру салаларымен пәнаралық байланыстар қолданылды. 
Сабақты өткізу кезінде қолданылатын технологиялар педагогтың тәрбиеленушілермен ынтымақтастығына, табысты жағдай жасауға, қиындықтарды жеңуде қолдау мен өзара көмек көрсетуге - баланың өзін-өзі танытуына ықпал ететін барлық нәрселерге бағдарланған.
Жұмыс бағыттарының бірі-көптілді сыныптарда биологияны ағылшын тілінде оқыту.  Шет тіліндегі жаратылыстану пәндерін білу көптілді сынып оқушылары үшін қажет, өйткені бұл Қазақстанның беделді жоғары оқу орындарының болашақ талапкерлері алдында үлкен перспективаны ашады.
"Biologyin English" элективті курсының сабақтары жаңа сөздерді меңгеруден басталады: оқушылар оқиды, дәптерге сөздерді жазады. Мұғалім биологияда жиі қолданылатын аббревиатуралар мен терминдерді қамтитын тақырып бойынша глоссарий құрастырады. Бұл лексика көптілді сынып оқушыларының белсенді сөздік қорына кіреді, себебі биология сабақтарында ағылшын тілінде жиі қолданылады.
Ағылшын тілді сөйлеуді қабылдау дағдылары қажетті ақпаратты ала отырып, тыңдалым арқылы жетілдіріледі. Тыңдалым мәтін, аудио жазбаларды пайдалану арқылы жүргізіледі.
Сабақтың екінші бөлімінде мәтінмен жұмыс жүргізіледі. Бағдарлама оқушыларға ұсынылған бекітілген тапсырмаларды мәтіннен кейін, шығармашылық жобаларды орындауға мүмкіндік береді. Элективті курстың жұмыс мәтіндері ретінде әзірленген күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға сәйкес арнайы лексиканы қамтитын заманауи түпнұсқа мәтіндер таңдалады. Сондай-ақ, Express Publishing, Almaty 9 grade редакциясымен Biology оқулығының материалдарын қолданамыз.
Сабақтың соңында өткен материалды бекіту үшін тест тапсырмаларын, сөзжұмбақтарды немесе мәтінге бақылау тапсырмаларын қолдануға болады.:
 оқылған мәтіннің мазмұнын түсіну деңгейі
 модульдің теориялық бөлігін меңгеру
 ауызша қарым-қатынас дағдысы.

Ағылшын тілінде биология сабағын өткізу көптілділік оқушылардың жан-жақты дамуына ықпал ететінін көрсетеді, ал бұл арнайы курс ағылшын тілінде биологияны оқытуда оқушыларға көмектесетін арнайы базаны дайындауға мүмкіндік береді.
Бірақ биологияны ағылшын тілінде оқытуда көптілділікті енгізу қиындықтары да бар:
1) сабаққа дайындық көп уақыт алады, себебі мұғалім үшін дайын әдістемелік құралдар жеткілікті емес. Мұғалім өз бетімен материалды іздейді және тапсырмаларды, тақырып бойынша білімді бекітуге арналған тесттерді дайындайды. 
2) оқулықтың ағылшын тіліндегі 9 сынып бағдарламасына сәйкес келмеуі. Оқу құралы жаңартылған білім мазмұны бойынша құрастырылған, ал қазіргі 9-сынып ескі бағдарламамен айналысады.
3) 9-сынып оқушыларының ағылшын терминдерінің сөздік қорының төмендігі, бұл балалардың оқылған мәтіннің мағынасын түсінуін қиындатады, ал олардың арасында оқи алмайтын адамдар бар. Бұл тексеру тапсырмаларын тарату кезінде сараланған тәсілді талап етеді. Тағы да-тапсырмаларды таңдау кезінде ұзақ дайындық.
4) интерактивті жабдықтың жұмыс істемеуі себебінен оқыту процесін жетілдіру үшін техникалық құралдардың болмауы. Оқушылардың ең жақсы нәтижелеріне қол жеткізу үшін ағылшын тілінде мәтінді тыңдау, ағылшын тілінде терминдерді тыңдау және қайталау, ғылыми бейнелерді көру қажет. Сонымен қатар онлайн режимінде бекітуге арналған көптеген тапсырмалар бар: квест-тестілер, сәйкестікке арналған карточкалар, топтар бойынша онлайн-ойындар және т.б. бірақ өкінішке орай, биология кабинетінде қазіргі уақытта мұндай мүмкіндіктер жоқ, сондықтан оқыту соншалықты нәтижелі емес.

Физика пәнінің мұғалімі Менбаева Г. Х. физика сабағында көптілділікті енгізу туралы өз есебін жасады.
"Мен 8" А "және 8" Б "сыныптарында ағылшын тілін қолдана отырып," Physics " оқулығына және авторлар: Michael Callaghan, Pat Doyle, Orla Molamphy, Ger Reilly, Zakhidam Julay, Aizat Aimakhanova. Онда оқылатын тақырыптың теориялық негіздемелері және берілген тақырыптар бойынша зертханалық жұмыстар, түрлі-түсті суреттер және оқулықтың әрбір бөлімінде өте қызықты тапсырмалар бар. Бірақ балаларға ағылшын тілінде жаңа сөздерді есте сақтау өте қиын, сонымен қатар ұсынылған мәтіннің негізгі мағынасын түсіну немесе оқушылардың физикалық терминдер сөздігі – глоссарийіне қарамастан, практикалық жұмысты ағылшын тілінде шығару өте қиын.
Айта кету керек, физиканы оқу пәні ретінде түсінудегі қиындықтардан басқа, әсіресе ағылшын тілінде оқытылатын оқушылардың ағылшын тілін меңгерудің әртүрлі деңгейі бар. Сондай-ақ оқушылардың жүктелуі мен оқылатын материалдың үлкен көлемі, оқу жоспарының күрделі тақырыптармен қанықтығы және оқушылардың сенімсіздігі.
  Теріс жақтардан басқа оң да бар: физиканы ағылшын тілінде үйренуге дайындалу мүмкіндігі, оқушылар мәтінді көрнекілікпен (суреттермен) қоса алғанда, материалды жақсы қабылдайды, сондықтан көптеген балалар ағылшын тілінде қарапайым сөздерді есте сақтайды. Ағылшын тіліндегі материалды меңгеру үшін мәтіндік ақпаратпен жұмыс істеу өте маңызды (оқу, аударма, ағылшын тіліндегі физика бойынша мәтіндерді қайта жазу). Жұмыстың бұл түрі оқушыларға физика саласындағы ағылшын сөздерінің қорын кеңейтуге мүмкіндік береді. 
Сонымен қатар, оқушыларға аталған олқылықтарды толтыру үшін оқулықтан алынған жаттығулар мен пәнге қатысты сөздерді шешумен сөзжұмбақтарды ұсынамын. Осындай тапсырмаларды орындағаннан кейін оқушылар физикалық шамалардың қасиеттеріне қатысты ағылшын тіліндегі сөздерді есте сақтайды. Оқулықтан басқа интернет ресурстарын қолданамын»
  Ағылшын тілін меңгеру қазіргі қоғамда адамзаттың жеке және кәсіби қызметінің ажырамас құрамдас бөлігі болып табылады. Барлық бұл тұтастай алғанда тудыруда үлкен азаматтардың саны, іс жүзінде, кәсіби, бірнеше тілді меңгерген алатын осыған байланысты нақты мүмкіндіктері иелену қоғамда аса беделді әлеуметтік, сол сияқты кәсіби қатысты ереже.

Жаңартылған күні: 01.11.2019 10:38
Құрылған күні: 01.11.2019 10:38

Текст