Жылдық есеп 2019-2020 оқу жылында атқарылған жұмыстар туралы П. Исаков атындағы №1 Ақкөл орта мектебінің дефектолог-мұғалімі Батолина О. А.
2019-2020 оқу жылында дефектолог-мұғалімнің негізгі қызметі ОНР бар балалармен, танымдық салада бұзушылықтары бар балалармен түзету жұмыстарына бағытталды. Сабақтар дефектолог-мұғаліммен сабақ өткізу қажеттілігі көрсетілген ПМПК қорытындысы бар балалармен өткізілді. Балаларды оқытудағы ерекше қажеттіліктерге сүйене отырып, жеке бейімделген бағдарламалар жасалды, олар сыныпта да, оқушыны сүйемелдеу түрінде де, жеке түзету сабақтарында да жүзеге асырылды. 2019-2020 оқу жылында дефектолог - мұғаліммен сабаққа қабылданған оқушылардың жалпы саны ПМПК қорытындысы бойынша 5 адамды құрады. 2019-2020 оқу жылында дефектолог-мұғалім "оқытуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту" атты аудандық семинарға қатысты» Бағыттар бойынша жұмыс нәтижелерін талдау: I. Диагностика.
Оқу жылы барысында педагог-дефектолог алғашқы диагностиканы жүргізді. Тексеру нәтижелері бойынша 3 бала ПМПК-ға, 2-уі диагнозын нақтылай отырып, қайта тексеруге және 1-уі баламен одан әрі білім беру бағытын анықтау үшін жіберілді. 5 адам сабаққа қабылданды. Барлық ата-аналарға ұсыныстар берілді. Жыл соңында қайталама диагностика жүргізілді, тексеру нәтижелері бойынша оң динамикаға, даму векторларының қанағаттанарлық дамуына және мектепке дейінгі мекемеден мектепке ауысуына байланысты 3 баламен сабақтар аяқталды. II.Түзету-дамыту жұмысы. 1.БЦП бар балалармен түзету-дамыту жұмысы " бағдарламасы» (бағдарлама авторы Хохлова Е. Ю.) Мақсаты: психикалық дамудағы бар бұзушылықтарды түзету, тұлғаны үйлестіру және психикалық бұзылыстың ішкі ерекшелігіне (ақаудың ауырлығы мен құрылымына), сондай-ақ сыртқы (қоршаған орта факторларына) байланысты дамудағы ықтимал ауытқулардың алдын алу.